diumenge, 21 d’abril del 2013

Quinzenari

Hola de nou a tots i a totes.


Fa temps que no faig un setmanari. En principi vaig estar tota la setmana santa i tota la setmana de després de vacances, i després tot i què he escrit alguns articles, he deixat una mica de costat el setmanari. Crec que d'ara en davant el faré cada dues setmanes i no cada setmana com vaig començar. Per què? Perquè no dispose últimament de tant de temps com vull per dedicar-li al jocs. Gairebé no jugue més què a jocs portàtils, tenint els jocs de sobretaula una mica oblidats.

Amb el Darksiders 1 està passant-me el mateix de sempre. El vaig tornar a començar, vaig sobrepassar el punt en el què ho vaig deixar l'última vegada. He trobat els quatre cors que volia Samael i crec que estic en l'última masmorra . Però fa quasi un més que no torne a jugar, i no tinc gairebé ganes de posar-me. Potser que aquesta setmana que estic un poc menys enfeinat diga de finalitzar-lo, ja que tinc un Assassin's creed Revelations, L.A. NOIRE i un Resistance 2 i 3 esperant a ser jugats. I almenys el Assassin's li tinc moltes ganes.

Per altra banda, em van deixar el diumenge passat el Paper Mario Sticker Star. A aquest sí què he estat jugant. Els viatges en tram i bus cap a la Universitat cada dia donen molt de si. Per ara el joc m'agrada. La mecànica és un poc diferent, però té gracia. L'únic que no m'agrada és que no es puja el nivell d'experiència, i això fa que moltes vegades vaja fugint dels enemics, ja què l'únic que et donen són monedes i aquestes nomes s'utilitzen per comprar atacs. La història és la típica de qualsevol Mario, però no per això deixa de ser avorrit. Vaig pel final del Desert i crec que encara em queden hores de joc. Ja es veurà com vaig avançant.

I això és tot per ara. Com he dit abans no he tingut molt de temps per poder jugar. I alguns jocs que tinc cooperatius no he pogut quedar amb els companys per poder seguir avançant. Poc a poc miraré de aconseguir més temps

Gràcies per la vostra visita.

Stay Tuned.