diumenge, 3 de març del 2013

Setmanari 25-02 fins 03/03-2013

Hola de nou a tots i totes.


La veritat és que esta setmana no ha sigut molt profitosa en quant a jocs. Encara que he jugat, no he avançat molt en els jocs que tinc pendents.

Amb el Max Payne 3 tans sols he pogut fer una sessió de joc (això sí, d'unes 4 horetes) i estic quasi a punt de finalitzar el mode història en dificultat normal. No és un joc molt difícil si el juguem en este nivell, però si desconnecteu el apuntat manual o semi manual, de segur que el joc costarà un poc més per finalitzar-lo. Per ara és un joc que estic gaudint moltíssim. Cada sessió de joc em deixa més intrigat. La història principal dóna molts girs argumentals i cada gir em deixa encara més intrigat i amb més ganes de jugar. Llàstima que esta setmana passada no haja tingut més temps per dedicar-li.

Per altra banda he estat jugant molt al New Super Mario Bros 2. El joc el vaig acabar al poc temps de obtenir-lo. Així que esta setmana he agafat les 4 monedes/estel que em faltava per arreplegar i he aconseguit 100.000 monedes de 1.000.000 que et repta el joc a recol·lectar. També he marcat el meu propi record en el mode Fiebre del Oro en 13.000. No se si és molt o poc, però agafar eixe ritme pot fer que abans de que em canse del joc, és possible que puga obtenir el milió de monedes.

Ja quan pensava que no jugaria més. El meu amigaxo de partietes, em va proposar jugar a dos al Lego Indiana Jones. Aconseguint el màxim de peces de lego en cada nivell. Vam jugar un parell d'horetes i no es que avançarem molt del joc, però si que vam agafar els objectius de recol·lecta de cada nivell jugat. Probablement, esta setmana continuem jugant qualsevol dia.

Així que esta setmana vinent, espere finalitzar d'una vegada el Max Payne 3, començar el Darksiders 1, i aconseguir 100.000 monedes més en el New Super Mario Bros 2.

Fins la setmana pròxima.

Stay Tuned.