dissabte, 19 de gener del 2013

Els jocs sense acabar.

Hola de nou a tots i totes.

Fa poc i entrant l'any nou i amb la nova generació de consoles que esta al caure, em va entrar la veneta  organitzadora i vaig fer inventari de tots els jocs que he comprat al llarg d'esta generació.

Des de l'any 2006 que vaig comprar la wii (jo considere la wii d'aquesta generació, tot i que no és una consola potent) fins el 2009 que vaig comprar la Xbox 360, tinc actualment 94 jocs repartits entre les 3 consoles (Wii, Ps3 i Xbox360) sense contar les consoles portàtils ni els que he comprat en format digital. Bé, doncs d'aquest 94 jocs tan sols he acabat 56 jocs. Es pot dir que tinc alguns jocs com el Eye Pet, Ridge Racer ( només partides casuals), un Rail Fan, etc. Però tinc jocs que he comprat simplement pel fet de tenir-los i amb la proposta de "ja el jugaré" han anat agafant pols en la prestatgeria esperant a que algun dia em done la gana de jugar-los.

La veritat és que he tingut temporades en que he comprat jocs per comprar-los. Am el lema de ja els jugaré, tinc títols com Darksiders I, Dead Space I, Kane and Lynch I (este té més inri per que vaig comprar la segona part), 3d dot game heroes, que els vaig començar, vaig jugar una o dues hores i els vaig abandonar. Bé perquè ha eixit un joc que m'apeteix més jugar, o bé perquè m'he estancat o simplement perquè no tenia moltes ganes de continuar l'historia.

La pregunta del milió és... Què passarà amb tots estos jocs una vegada vinga la nova generació? Els oblidaré com m'ha passat amb jocs de Game Cube i Play Station 2?. La cosa ve fotuda, quan a un any (dos com màxim) per l'entrada d'una nova Play Station o Xbox (WiiU encara no m'interessa gaire, tot i que l'acabaré comprant en eixir un Zelda) estan per eixir jocs com el nou Tomb Raider, Ni no Kuni, Gta V, etc i encara vull jugar a jocs com Resident Evil 6, Assassin's Creed Revelations i Assassin's Creed 3, Max Payne 3, etc. Que faig? Els compre quan siguen baratets i ja els jugaré? Toinc molt clar que quan una nova generació de consoles entra en la meua casa, a no ser que siga un joc molt bo, els antics que  no he acabat, no els jugaré.

Això que em passa a mi, crec que és un mal comú de molts videojugadors. El Hype ens arrossega per dins i ens llancem a consumir com uns bojos per tenir les prestatgeries plenes de caixes amb plàstic i codi binari. Quina solució es pot plantejar amb este problema? jo ho tinc molt clar, però potser no siga la millor solució.

En la nova generació s'ha de fer una llista dels jocs que van eixint i que es volen comprar. A dia de hui amb internet es poden trobar inclús jocs de la NES, així que no val l'excusa de comprar-lo per que després serà difícil trobar-lo. Quan acabem el joc o sapiguem que no ens agrada del tot, aleshores comprarem un altre joc de la llista.

Potser, no és la millor solució, però estic un poc fart de vore com tinc jocs que tinc que es quedaran sense jugar per la falta de temps i per la quantitat de jocs que van eixint nous. Així que és la solució que adoptaré.

Tu que faries??

1 comentari:

Regina y sus dulces ha dit...

Bé. Per començar, no em compraria cap nova consola fins haver jugat totos els que tinga. Sí,has de ser fort! Si n´hi ha algún joc que no em fa gràcia, el vendría a una tenda de segona mà i guardaria la pasta per invertir-la amb nous jocs.
Altra cosas que faria, seria no anar a comprar res nou fins no haver jugat tot el que ja tinc primer.
Llevat d´açó crec que no faría res més. Bó, intentar no ser tan compulsiu i tindre molt clar el que vull i el que espere d´un videojoc.
Sé que és molt difícil (soc compradora compulsiva de gadgets reposters pero internet). Així que soc una mala aconselladora, però, sigues fort.
Ànim!