diumenge, 17 de març del 2013

Setmanari 11 fins al 17/03

Hola de nou a tots i a totes.


Aquesta setmana pensava que no tindria gairebé temps de jugar a res. Però tot i que he estat prou enfeinat amb un foto-reportatge i amb un parell d'exposicions de la universitat, he trobat molt temps per poder començar de nou el DarkSiders 1 i aconseguir 100.000 monedes més en el New Super Mario Bros 2.

He començat moltes vegades les aventures de Guerra. Sempre que he l'he començat de nou he arribat fins derrotar a Tiamat (final de la primera masmorra), i per unes o per altres comprava o em deixaven un joc que tenia més ganes de jugar-lo. Després de 3 anys en el mercat i amb moltes ganes de veure que han fet en la segona part, m'he auto-obligat a finalitzar el joc d'una vegada. Així que el vaig començar el darrer dilluns 11 i fins ha data de hui he aconseguit finalitzar les 4 masmorres agafant els cors necessaris per poder entrar en el que crec que és la penúltima masmorra. A veure si la pròxima setmana l'acabe.

Per ara estic descobrint la història com si fora completament nova. El guió és fantàstic, la jugabilitat perfecta, però no trobe res de nou quan el jugue. Virgil Games tan sols ha agafat una història i ha agafat les mecàniques de la saga Zelda per contar-la. Per no dir què també han agafat mecàniques d'altres jocs com God of war i Portal per fer el joc més divertit. Amb això no vull dir que siga un mal joc (tot el contrari, m'ho estic passant de conya i gaudint-lo molt) però no deixa de ser un Zelda amb molta violència.

Amb el Mario... què voleu que vos diga? Què estic un poc fart ja d'ell. Aconseguir el milió de monedes és la tasca més avorrida del món. Val que té el mode “fiebre del oro” però no deixen de ser els mateixos nivells per agafar el màxim de monedes en un minut. És possible que aquesta setmana deixe de jugar al Mario i torne amb el Profesor Layton.

I això ha sigut tot el que he pogut jugar aquesta setmana. La pròxima més.

Ja Stay Tuned.