dijous, 21 de febrer del 2013

Presentació de PlayStation 4

Hola de nou a tots i totes.

Aquesta darrera matinada, vaig poder vore la presentació que va fer Sony a Nova York (amb alguns problemes de streaming) de la seua nova consola PlayStation 4. Honestament, esperava des de principis de mes poder vore que nassos volien fer amb el futur de la seua franquícia de consoles de sobretaula i amb les dos hores d'acte em vaig poder fer una idea de que és PlaySation 4.

No vull entrar en especificacions, perquè a estes altures ja podeu vore en millers de pàgines com és la nova consola i que coses vindran amb ella (alerta jocs i vida extra tenen uns articles molt bons) . El que vull amb este xicotet post és donar la meua opinió sobre la nova generació de consoles.

Així doncs, quan a les dues de la matinada finalitzava l'esdeveniment, la meua cara no podia fer una altre gest que d'indiferència. PlayStation 4... la veritat és que tenia moltes ganes de saber com era esta consola. No tenia moltes esperances posades en ella, però com he dit al principi, no vaig saber com reaccionar. Simplement millors gràfics? Això pareix que és la nova consola de Sony. Una burrada de màquina que no ha innovat en res. Perquè si després tan sols mostren jocs que són el mateix que portem jugant fa cosa de 10 anys, doncs com que per mi els gràfics s'ho poden ficar per...

Final Fantasy, Kill Zone, Destiny (Halo amb altre aspecte), etc són algunes de les demostracions que es van poder vore. Si vaig flipar amb la potència? Doncs sí, però no és potència gràfica el que busque en esta generació. El comandament... molt bonico, però encara no se per a que serveix el panel tàctil que l'han inclòs. Una nova Eye Toy amb captació de les 3D... El mateix, i que podrem fer amb ella?

L'únic que vaig trobar increïble va ser la tecnologia Gaikai que ve inclosa en la consola. Jugar a jocs en el nubol. Probar una demos sense descarregar-la, jugar amb la consola d'un amic (ell estant en sa casa) i ajudar-lo a completar alguna fase, compartir fotos, gravar les teues partides i a més poder vore la partida d'un amic via streaming i damunt poder parlar-li via xat o per party (molta gent parlant al mateix temps amb micròfons). Això si que em mola de veritat.

A banda d'això van parlar de la connectivitat de Psvita amb la Ps4 podent fer el mateix que fa WiiU (cosa que m'agrada molt) i a més, poder utilitzar el teu mòbil o tauleta tàctil per poder consultar mapes mentre juguem, o inclús comprar alguns jocs i donar l'ordre a la consola per a que ho descarregue i quan arribem a casa puguem jugar-ho sense esperar.

En General. Ps4 no està malament. Però jo, potser m'esperava alguna cosa més guai, més interactiva amb el joc. El que si que tinc clar, és que no la compraré acabada d'eixir.