diumenge, 24 de febrer del 2013

Setmanari. 18/24-02-2013

Hola de nou a tots i a totes. La setmana passada vaig fer un intercanvi pel qual vaig aconseguir un parell de jocs els quals tenia moltes ganes de jugar. Els jocs en qüestió són el New Super Mario Bros 2 per a Nintendo 3Ds i el Gears of War 3 per Xbox 360.

New Super Mario Bros 2 ha sigut una mica decepcionant. Com a joc de Mario és una passada. Moltes plataformes, complicat en algunes pantalles, monedes/estel un poc difícil de aconseguir, però molt curt. Tinc quasi totes les monedes/estel i he acabat tots els mons, incloent els extres. Tinc un fum de monedes, però no se si val la pena continuar jugant per agafar el milió de monedes que diu el joc d'agafar. En tot casa, només l'he jugat en l'autobús i el dijous ja havia acabat la trama principal (començant-lo el dilluns) així que molt llarg no és.

En quant al Gears of War 3, fa cosa de 3 hores que he vist els títols de crèdit. El vaig començar el dilluns en modo cooperatiu amb el meu amic Manuel (conegut amb el malnom de Topo), fent una xarxa local en sa casa. En total han sigut 5 sessions de 3 horetes cadascuna, per poder finalitzar el mode història en dificultat normal. El joc és el que és. Passadissos plens de Locust i Lamberts (no se molt bé si s'escriu així), sang, tirs, més sang i una banda sonora que et posa els cabells de punta. Potser en breu farem una lan de quatre jugadors per passar-lo en dificultat extrema i agafar uns logrets més per fer algunes hordes. Algú li abelleix?

Tinc una mica deixat el Darksiders, no puc dir que és un mal joc. Però sempre el comence (tres vegades ja) arribe a la segona masmorra i entra al meu poder un joc nou que m'abelleix molt més jugar-lo.

Esta setmana reprendré de nou el Max Payne 3, el qual porte més de mig joc. Intentaré finalitzar el New Super Mario Bros 2 al 100% i si ho aconseguisc, reprendré el Professor Layton y la Máscara de los Prodigios de 3Ds, que el vaig abandonar per Mario.

Vosaltres, a que esteu jugant esta setmana?

Vos deixe uns trailers per si vos animeu a jugar-los.

New Super Mario Bros 2



Gears of War 3






Pd. En breu ressenya del Gears of War 3.