dilluns, 7 de gener del 2013

Hola a tots i totes.

Hola a tots i totes.

El meu nom és .... però a la xarxa la gent em coneix per el malnom de Ryotaro. He nascut i visc en un ja no tan xicotet poble que es diu El Campello. M'agraden els videojocs des de fa un fum de temps. Soc de la generació que va nàixer amb un Amstrad Cpc i va continuar jugant durant totes les generacions de consoles vinents. Els videojocs han passat de ser un simple entreteniment, a una forma de vida i de cultura, de la qual forme part. El problema que tinc (al igual que mols jugadors de la meua quinta) és la falta de temps (la feina, treballs domèstics i diferents tasques que van eixint a mesura que un es fa gran) per dedicar a aquesta afició que tinc des de ben xicotet.

En els meus anys de videojugador , he aconseguit acabar centenars de jocs, estar entre els 10 primers llocs en alguns marcadors tant locals com internacionals, gastar milers d'euros (abans pessetes  en diferents jocs, inclús, he aprés idiomes com l'anglès o el japonès per poder jugar a jocs que no arriben mai per les nostres terres o que no han tingut la decència de traduir.

Per estes raons i per altres noves (com la de estar estudiant Filologia Catalana i tenir la necessitat d'escriure cada vegada més) vull començar aquest diari. Un diari en que parlaré sobre els jocs que estic jugant, ressenyes dels jocs que vaig finalitzant (ja poden ser novetats o jocs de més de 30 anys) i les meues opinions sobre les últimes noticies d'este món que duguen algun tipus de polèmica.

Així que si no teniu res millor a fer i sentiu una certa curiositat.... doncs us anime a seguir-me.

Moltes gràcies per tot i espere algun comentari criticant la meua feina hehehe.